ငွေကြေးဆုံးရှုံးခဲ့ရသော အသုံးပြုသူ(၃၁)ဦး၏ ငွေကြေးများဆုံးရှုံးမှု မရှိစေရေးအတွက် စိုက်ထုတ်ပေးမှုများဆောင်ရွက်ပေးနေကြောင်း KBZPay က ယနေ့ (ဇန်နဝါရီလ ၃ ရက်) နံနက်ပိုင်းက ထုတ်ပြန်ထားသည်။
လတ်တလောဖြစ်ပွားနေသော KBZPay ၏ ကိစ္စများနှင့်ပတ်သက်၍ မြန်မာနိုင်ငံတော်ဗဟိုဘဏ်၏ ကြီးကြပ်လမ်းညွှန်မှုနှင့်အတူ ဆောင်ရွက်နေခြင်း ဖြစ်ကြောင်း သိရသည်။ ထိုသို့ ဆောင်ရွက်ရာတွင် ဗဟိုဘဏ်၏ထုတ်ပြန်ချက်အတွင်း ဘဏ်နှင့်မိုဘိုင်းငွေကြေးဝန်ဆောင်မှုလုပ်ငန်းများနှင့် ဆက်စပ်ဆောင်ရွက်ရသော မိုဘိုင်းကွန်ရက်ဝန်ဆောင်မှုပေးသူများ (Mobile Network Operator) မှတစ်ဆင့် ၎င်းတို့၏တစ်ဆင့်ခံဝန်ဆောင်မှုပေးသူများ၏စနစ်ကို နည်းပညာဖြင့် ဖောက်ထွင်းယူခြင်းများဆောင်ရွက်ပြီး သုံးစွဲသူများ၏ မိုဘိုင်းငွေကြေးများကို ဖောက်ထွင်းရယူ၍လိမ်လည်ခြင်းများ ဆောင်ရွက်လာကြသည်ကို တွေ့ရှိရသည်ဟု ဖော်ပြထားကြောင်း KBZPay ၏စာတွင် ဖော်ပြထားသည်။
ထို့ကြောင့် အဆိုပါလိမ်လည်မှုဖြစ်စဉ်များကို KBZPay က ဆက်လက်စုံစမ်းစစ်ဆေးခဲ့ရာ ဖုန်းဟန်းဆက်ပြောင်းလဲသည့်လုပ်ငန်းစဉ်ကိုသာ သက်ရောက်မှုရှိပြီး အဆိုပါဖြစ်စဉ် (၃၁)ခုကို တွေ့ရှိခဲ့ရကြောင်း ထုတ်ပြန်ချက်အရ သိရသည်။ ယခုအချိန်တွင် System Maintenance ပြုလုပ်နေသောကြောင့် အချို့ Operator များ၏ ဖုန်းဟန်းဆက်ပြောင်းလဲမှုများကို ခေတ္တရပ်တန့်ထားပြီး ၂၀၂၅ ခုနှစ်၊ ဇန်နဝါရီလ ၇ ရက်တွင် ဖုန်းဟန်းဆက်ပြောင်းလဲမှုလုပ်ငန်းစဉ်ကို ပြန်လည် စတင်အသုံးပြုနိုင်မည်ဖြစ်ကြောင်း သိရသည်။
ထို့ပြင် စုံစမ်းစစ်ဆေးနေစဉ်ကာလအတွင်း၌ ငွေကြေးဆုံးရှုံးခဲ့ရသော အသုံးပြုသူ (၃၁) ဦး၏ ငွေကြေးများ ဆုံးရှုံးမှုမရှိစေရေးအတွက် KBZPay မှ ကြိုတင်အစားထိုးစိုက်ထုတ်ပေးမှုများကို ၂၀၂၄ ခုနှစ်၊ ဒီဇင်ဘာလ (၃၁)ရက်မှစတင်ဆောင်ရွက်လျက်ရှိကြောင်း ထုတ်ပြန်ချက်အရ သိရ သည်။
No comments:
Post a Comment